Kbrsglk yoo aksine çook rahat. Ve duruş bozukluğunu da ortadan kaldırıyor. Avm de dolaşırken, ayaktayken yani aşırı derecede rahat 👍Açıkçası benim yazın giyim tarzım biraz açık denebilir. Askı kısımlarını gizlemekte zorlanıyorum. Bunu yaz gelince farkettim malesef. O yüzden askısız model daha iyi olacaktır bana.