Eloirem 3 aylık bebeğim var yanakları çok kızarıyor pütür pütür oluyor 2 kere doktora götürdüm krem veriyorlar bir hafta kullanıyorum geçiyor on gün sonra falan tekrarlıyor böyle bir durumu yaşayan var mı arkadaşlar?
Rabiactm Eloirem 6 aylığız bizimde hâlâ devam ediyor bu sıkıntı. Büyüdükçe geçer diyorlar ama umarım tez vakitte düzelirler 🌸
Byztnannesi Eloirem aynı dert bendede var maalesef abisi öpüyor ya ondan yada alerjisi var bişeye ama neye bilmiyorum
Rabiactm Eloirem süt alerjimiz var zaten süt ürünleri kullanmıyoruz. Ama testte sonuçlar%50 ihtimal olduğundan yaptırmadım kendim gözlemledim yumurta ve ceviz yediğim zaman daha da çoğalıyor sivilce gibi oluyor. Bunları da yemiyorum hafif şekilde pütürlü duruyor maalesef ona rağmen..
Eloirem Rabiactm bende on gün süt ve süt ürünlerini tüketmedim ama yine oldu geçmedi şimdi doktorumuz geçmezse tekrar test yapalım dedi yaptırsam mı bilmiyorum
Rabiactm Eloirem kesin sonuç olmadığı için ben yaptırmadim hiç. Kendime yediklerimr dikkat ettim ama sivilceler pütürler geçmiyor maalesef
Eloirem Byztnannesi Çarşamba günü doktora goturucem tekrar test yaptiricam büyük ihtimalle. Bizde opuyoruz dayanamiyorum😂🤭