Seddori46 bünye meselesi bence bu doğum yapalı 2,5 ay oldu hamile kaldığım kilodan 2,3 kilo hala fazlam var ama dert etmez oldum bebekle pek mümkün değil sanırım diyet ek gıdaya geçtiğimde düşünebilirim. Kimisi kırkı çıkmadan veriyor kimisi üzerine kilo da alıyor