Kızlar bebeğim tam 4 aylık bugun izlemi vardı götürdük. 9200 kilosu. Normalin üstünde. Üç saatte bir 90 cc verioyorum. Böyle olan varmı ne gibi sorunlar yaşadınız yada sorun yaşarmıyım hemşirem sadece şey dedi ileride obezite olma riski olur dedi cocuk doktoruna götür dedi size bi sorayım dedim bu arada boyu da iyiymiş 66 cm