Mucize-1 Emzik alıştırmak istiyorum sizce olur mu bu zamana kadar wee baby nin emziğini verdim tutmadı bugünde silikon emzik aldım deneme amaçlı tutar inşallah öyle emziklere de para vermek istemiyorum sürekli
Yazannesi1 Mucize-1 5 çeşit denedim tutmadı vazgeçtim 😬 ben tutturana kadar bıraktırmaya vakit gelecek 😎
Bulutbey Mucize-1 bende emzik emen bebeklere çok özenirdim. Sanırım ilk 2-3 hafta emdi bir daha emmedi. Ben de zorlamadım sonuçta bir de bunun bıraktırma aşaması olacaktı. Hiç gerekte duymadım açıkçası
Guley Bende aventinkini almıştım canım ilk doğrunda 1 2 kere verdim tutmuştu k.validem verme dedi o gitti yanimda alıştırmak istedim ama almiyo şuan maalesef 3 aylık olucaz ağzına dahi almiyo seninde dediğin gibi başka emzikte almak istemiyorum