Omerin_annesi_23 Kizlar hamilelikte rahim icinde kanamsi olan var mi 7 haftalik hamileyim bebeğimin kalp atislari yok rahim icinde kanama var bna yardmci olun lutfen bebek 7 haftalik ama haftasina gore küçük 😞😭
NunuDudu Omerin_annesi_23 kalp atışlarını 8.haftada duyanlar var. Benim de 2.hamilelğimin 3ayı düşük tehlikesiyle geçti rahim içinde kanama alanı vardı hem de bayağı büyük ilaç kullandım eğilip kalkmadım yüksek yere uzanmadım dikkat ettim. Sonra geçti. Bir de benim 2 gebeliğim de geç döllenme olduğu için haftasından küçüktü hep.
Fasulye12 Omerin_annesi_23 Bilgim yok , üstte kalsın. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻
Wolverine Omerin_annesi_23 inşallah sağlıkla buyur minnoşun. Ben ilk 8.haftada bebeğimi gördüm 8-9. Hafta gibi kalp atışını dinlemiştim.
Gunesay Omerin_annesi_23 benim ilk gebeliğimde geç döllenme olmuştu sanırım hep bir hafta geriden gidiyordu. 9 haftaya kadar doktorlar kalp atımı için bekler. Sakin olun. Daha baya vakit var.
NunuDudu Omerin_annesi_23 açıkcası 3 sene geçti tam hatırlamıyorum ama kese görünüyor sanırım. Doktor bir şey demedi mi tekrar ne zaman gideceksiniz. Ya da ilaç vermedi mi. Bu şekilde beklemeyin tekrar gidin doktora ne yapılacak iyice dinleyin öğrenin.