Merhabalar anneler kızım 9 ay 8 günlük 9. aya kadar uyku çok güzeldi gece 1 kere beslenmeye kalkar uykuya devam ederdi. Şimdi sürekli uyaniyo ve mama yemek istiyo ek gıdada iyi ondada bı sıkıntı yok. Bide uyandığında çok huzursuz değil ama uykuya dalması 2 saati buluyo ve sonra bir daha uyaniyo. Bu sefer mama vermek zorunda kalıyorum ve çok afedersiniz çok yediği için bu sefer gece büyük tuvaletini yapiyo. Acaba biberon alışkanlığımin oldu? Gece beslenmesini kesmem mi lazim bu durumda? Bu arada diş sancısı yok 4 diş var şiş veya belirgin bişe yok.