Arkadaşlar 1 gün önce hic birseyi olmayan cocugum sabah uyandigimizda öksürük ve döşünde hırıltı ile uyandık.doktora götürdük bronsit olmuş ciğerleri tıkanma derecesine gelmis bmve yatış yapalim dedi ama ben yatirmak istemedim pandemiden dolayi evde artik sürekli hava veriyorum. Bugün tekrar doktora gidecez inş hafiflemistir.
Sizinde bebeginizde bronşit geçiren varmi yada bu yüzden hastanede kalipda iyilesen.
Varsa bununla ilgili bilgilerinize cok ihtiyacim var hastanede yatan varsa kac gun yatis veriyorlar.simdiden cok teşekkür ederim.