UmayGmz cms_13 günde 2 kere ama dğnden beri düzgğn emmiyor çişi azaldı emmekde istemiyor açlıktan ağlarmış çocuklar ağlamıyorda
cms_13 UmayGmz doyuyor demekki artık daha fazla emip daha uzun süre aç kalabilirler benimde oğlum gazı olduğu için çok fazla emmiyor bazen sancıdan o zamanlar aç kalsın istemediğimden mama takviyesi yapıyorum
Ikraberra 3 ay 13 günlüğüz 5-6 günde bir yapıyor 😔 bir de sanki kabız olmuş da yapamıyormuş gibi baya ıkınarak zorla yapıyor 😔
cms_13 Bizde 2 aylık olacağız ayın 14 ünde kakaları azaldı ve gaz problemimizde var kendini de sıkınca aynı şekilde kabız zannediyorum bende ama doktoru artık azalacağını söyledi kaka sayısının gaz problemimiz umarım biran önce biter 😒
Ikraberra cms_13 gazı hiç bitmedi ki 😔 bir ara kendi kendine çıkarabiliyordu gazını ama şimdi desteksiz çıkaramıyor yine,sürekli masaj,hareketler vs yapıyorum.Probiyotik aldım onu başladım bugün bakayım inşallah faydası olur 🤲