Bir şey sormak istiyorum bebeğim 4 aya giricek ayın 23 ünde aşısı var o günde iki tanede bacaktan vurcaklarmis bu aşı bebekte huy değiştiriyor mu dahaa önceki asida değiştirmişti huysuz somurtgan bir bebek oldu nedense normalde çok neşeli bir bebekti güler yuzluydu aşı sonrası hep değişti bu seferde ne olur bilmiyorum ama eğer bu aşıyı olan varsa bana anlatabilir mi ne gibi yan etkisi oldu huysuzluk yaptımi aglaklik oldumu