Ah canım şu an tanışma evresindesiniz, sen ona o ise dünyaya alışmaya çalışıyor. Her ağlaması açlıktan değil öyle düşünme çok sık giydiriyor olabilirsin, gazı olabilir ilk haftadan sonra her bebekte olmasa da gaz sancısı başlayabilir karın masajları yap youtube dan izleyerek. Bebeğini kucağına al ona sarıl burdayım de o seninle bir bütünken şimdi ayrısınız senin ona onun sana ihtiyacı var. Ve yardımcı olabilecek senin bebeğinle daha çok vakit geçirmeni sağlayacak kişileri yanında tut şu an tek odağın bebeğin olsun 😊 yavaş yavaş oturucak ilk hafta neden bebek yaptım diye ağlıyordum şuan 3 aylık iyi ki var diyorum 😊 mama konusunda da tedirgin olma verilmesi gerekeni verdikten sonra sorun olmayacaktır😊