merhaba herkese. 2 ay 18 günlük kızım var. 3 gün önce bir anda sütüm kesildi aşırı az geliyor. emiyor ama süt gelmediği için hırçınlaşıyor. sağıyorum az bir şey çıkıyor onu veriyorum. humana vs kullandım ama pek artış yok. ne yapabilirim? mqmaya geçmeli miyim?