motherlove
Sünnetle hiçbir alakası olamaz ki gelişiminin 🤷
Biz 5.5 aylıkken yaptırdık, gelişimine herhangi bir etkisi olduğunu düşünmüyorum. Ayrıca sünnet yaptırmayı düşünüyorsanız acele edin hatta bir doktora danışın derim çünkü bebekler 5-5 buçuk aylık civarı yabancılamaya başlıyorlar. Oğlum sünnet olduğundan beri doktora gidince korkup ağlıyor. Doktor da zaten demişti keşke daha erken getirseydiniz diye.
Oğlum 8 aylıkken 9 kilo olmuştu, 13 aylık olmak üzere ve hala 9 kilo. 100-200 gram bir alıyor bir veriyor sürekli diş çıkarıyor çünkü. Sünnet zayıflığa çare değil yani öyle düşünüyorsanız.
Bir de 10 kilo ve üzerine genel anestezi ile sünnet yapıyorlar ve erken yaşta anestezi almaları hiç iyi bir şey değil bence mecburi olmadıkça. O yüzden bir doktora danışın bir an önce. Şimdiden geçmiş olsun 🙏♥️🥰