Merhaba anneler benim 18 günlük bir oğlum var dün gece 10 da uyudu 2 de kalktı uyumadan emmişti. Bende uyuyor diye uyandırmadım sonuçta acıkınca kendi kalkıyor ama eşim dün aç kaldı falan dedi sizce uyanmasını beklemeli miyim yoksa uyandirayim mi ? Uykusu bölününce de dalması zor oluyor kafam çok karıştı nolur akıl verin