İnternetten kapıda ödeme ile büyük oğlumla küçük oğluma kıyafet aldım. Biri 8 yaşında, biri 2 buçuk yaşında. Büyüğe 6 takım, küçüğe de 5 takım kıyafet aldım. Toplamda 11 takım kıyafet 975 TL tuttu. Eşime söyledim, çok pahalı dedi. Allah aşkına 11 takım kıyafet sizce çok mu pahalı? Çocuklarıma bu yıl adam akıllı alışveriş yaptım zaten. Uzun zamandır almıyoruz birşey. Eşim öyle diyince sinirlendim iptal etmek istedim sonra aldım