Arkadaşlar öksürük ve burun akıntısı için önerebileceğiniz kesin sonuç dediğiniz bişey var mı aşırı öksürüyor ve burnu tıkanık olduğu için nefes alımı da zorlaşıyor hastaneye gittik pek bir şey yapmadılar küçük olduğu için evde kendim aspiratörle açıyorum ama yetersiz acaba enjektörle mi denesem daha mı etkili olur