Kızlar 1 ay önce özel hastanede sezeryan oldum. Doğumdan 1 hafta sonra kendi doktoruma kontrole gittim herşey yolunda dedi 1 ay sonra tekrar gel dedi. Ben şimdi özele değilde devlete kontrole gitsem bakar mı? Çünkü spiral için devlete gidicem zaten ikisini aradan çıkartıyım diyorum