Deletedmom280 ben de bıkıp kendmce bi karışım yaptım, baby me leke çıkarıcı spreyin yarısını ayırdım, içine cosla sıvı leke çıkarıcı, asprix ve beyaz sıvı sabun ekledim,
oğluma kayınvalidem bakıyo ben çalıştığım için ve maalesef elma lekesi bile kuruyunca asla çıkmıyodu, akşam geldiğimde lekeye çalkalayıp sıkıyorum, 1 gün o halde susuz bekletiyorum yıkıyorum bebek deterjanıyla,
hiç umudum yoktu çnkü her ürünü tektek kullanmştm, hepsini karıştırınca çıkarıyomuş, tavsiye ederim☺️☺️