asdmoms pusetsiz de kullanabilirsiniz bence 2 aylıktan sonra. Ve kesinlikle kabin ya da baston alın. Yarı travel diye geçen joie litetrax 3 var bizde ama ağır bir kucağımda çocuk diğer elimde araba merdiven in çık tam bir işkence. Bir de baston var ama büyük çocuklar için olan yatışı falan yok onun çok hafif katlanınca büyük şemsiye kadar oluyor heryere onunla gidiyoruz. Şimdi alacak olsam mesela dediğim gibi ya kabin ya da baston alırdım.