Aysenurl renk farklılıkları çokk çokk olur, saçı açtığın zaman eşit tonda açılması gerekiyor ki boyası eşit ve tam tutsun ama malesef şuan için tutmaz ve yapmaya kalkınca çok yıpranır saçların…ama 3ğer beklersen boyanın akmasını uzun süre boyamazsan uçlara iner boya kesersin boyanın olduğu yerleri yaparsın böylelikle saçında zarar görmez