Oglusm merhaba canim benimde oğlum tam 18 aylık oldu geçen aile hekimine gittim gitmişken sordum oğlum sünnet oldu ve üstüne grip oldu doktora götürdüm ilaç falan vermişti onu sordum dedim hem sünnet oldu hem grip ilaç kullanıyor aşıya iyileşsin sonra getirsem yok dedi etkilemez getir sen demişti şuan oğlumun halen hiriltisi var 12 Kasım aşı var yaptıracağım