BalkizimBaloglum2 (önce maske) fırını 10 dk en yuksek derecede calıstı daha sonra durdurup içibe sıcakken asperox sık kapağını kapat bı 5 dk bekle guzelce yaglar yumusasın daha sonra bulabilirsen toz Cif kullan (genıllıkle markası yetıs oluyor ısmı de vım olarak gecıyor) bulamazsan Cif ıle sungerı yesıl yerı ile ovala 5 dk beklet daha sonra tekrar ovala ve son olarak durula
Birde canım her fırın calıstık tan sonra nemli bezle sılerlesn kirlenmesi gecıkır
Ben boyle yapıyorum canm kolay gelsın😊