ipekk96 Merhaba arkadaşlar, bebeğimin Burnu tıkalı oyüzden ememiyor Serum fizyolojik damlatıyorum çekiyorum açılmıyor, Serum fizyolojik ile yıkama işlemini yapmak istiyorum korkuyorum zararı olursa diye, yapan varmı, napmalıyım
Goncaaaaa ipekk96 ben yapiyorum canim hastanede hemsire gosterdi kafasinj ve vucudunu yan sekilde tutuyorum burnuna siringayla serum fiz. Suyunu basip yuz ustu cevirip sirtina vuruyorum rahatliyor guzel aciyor burnu
MySunny ipekk96 serum fizyolojik da latıp çekme,burnun görünen yerlerini temizler.enjektör sıkısanız iki deliğine,genizine kadar temizlenir.he tgün 2 defa yapın.
Sarew ipekk96 hiç korkmayın bende çok korkuyordum ama mecbur kalınca yaptım. Ben 2 ml bi tarafa 2 ml diğer tarafa sıkıyorum yüz üstü cevirip sırtına vuruyorum aktıktan sonra kalanları da çekiyorum çok rahatlıyor.
Hipatya ipekk96 çok tıkalıysa açmaz zaten benim kzım 4 aylıkken tıkanmaya başlamıştı bir şırıngayı doldurup burnuna boşltıyorum doktor Osman gönlüalı yotubdan izleyin bebeği sırt üstü değil yan yatırın sıkınca hemen ters çevirip sırtın pat pat burun ilk defa yapacaksanız yalnız yapmayın ne olur ne olmaz
ipekk96 Goncaaaaakaç ml sıkıyorsun acaba canım. Böyle ben bir iki damla damlatıyorum hiç rahatlamıyor kızım
Goncaaaaa ipekk96 6 7 damla filandir canim bakmadim cunku bebekten belli oluyor hizli sıkıyorum bebek hareket ediyor hemen yapmak icin. Basini asagi egince burnunda ne varsa akiyor tam temizlenmezse tekrarliyorum doktor bir zarar olmaz gun icinde istedigin kadar yap dedi
Goncaaaaa ipekk96 kesinlikle dene cok iyi bende korktugum icin doktordan tavsiye aldim ve gercekten ise yariyor