gocebebirbayan Kuzum11 6 aya kadar plastik kullandık. Aslında cam kullanmak istiyordum ama yoktu bulamamıştım o gün. Plastiği almak zorunda kalmıştım. Biberon küçük gelmeye (daha fazla mama yemek istiyordu) başlayınca cam biberon aldım
Bebegimm1 Kuzum11 plastik kullaniyorum cam saglikli fakat kendi icmek istediginde yere atip kiralabilir