Ozlmoren_38 benimde kızım 3 aylıkken başladı bemiks, bepanthen, evigen ampul aldım yanına badem yağı ve hint yağı aldım ve bunları karıştırıp haftada 2 saçlarıma sürdüm. Bioblasın Forte adında yeni şampuanı çıkmış onu kullanıyorum bayağı azaldı. Birde doğumdan sonra bütün depolar boşaldığı için iMom latte adında vitamin kullanıyorum, içeriğinde tüm vitaminler var emziriyorsan sütününde kaliteli olmasını sağlıyor. Şuan kızım 7 aylık çook çok azaldı diyebilirim.