Merhaba hanımlar 49 günlük bebeğimin isiliği var ilk günler vücudu oldu geçti bir iki hafta olmadı sonrasında yüzünde oldu neredeyse 3 4 haftadır geçmiyor başına gelen varmı nasıl geçer kendiliğinden geçer mi büyüdükçe acaba emerken çok terliyor kafası yüzü saç dipleri bile kızarık ne yapabilirim lütfen yardımcı olur musunuz 😊