Kızlar dün köye gitmiştik sanırım orda kaptı şifa ne yapmam lazım Ateşimiz normal Sadece burnumuz arada tıkaniyo ve bazen akiyo arada hapşırma var ve mizmizlik sürekli gözüyle oynamasindan kırmızı oldu bakiyorum öksürük artarsa doktora giricem ama hemen gitmek istemiyorum maglum hastaneleri durumu burun tikanikligi için serum fozyolojik ve Cold mix aldım yakasına damlatiyorum açsın diye başka ne yapmam lazım ıhlamur verebilir miyim önerileriniz neler ilk çocuk büyüklerim yanımda yok şuanda