10 aylık oğlum 2 gündür özellikle geceleri ateşleniyor 38 I bulduğu oldu genelde 37,5. Hapşırma öksürme veya baska birsey yok çok şükür ama çok rahatsız ediyor ateş onu. Ne olabilir bilmiyorum bu tarz birsey yaşayan var mi ? Bu ara sürekli salya akıtıyor . Kimseyle görüşmüyoruz temasımız da yok etrafımızda çok şükür hasta kimse de yok nedir bu ateş anlayamiyorum