canselhayal Kizlar kızımın doğum belgesini kaybettik ve şuan acil şekilde lazım nereden çıkarabiliriz hastaneden cikartirlarmi hemen ? Yoksa e devlet gibi yerlerden de çıkartabilir miyim ?
NinovaLemi Kimliği çıktıysa e devletten bi ihtimal bulabilirsiniz onun dışında hastane arşivinde oluyor. Bize kaybetmeyelim diye 5 6 kopya vermişlerdi. Tekrar lazım olursa gelin dediler