Merhabalar kızım 3 ay 19 günlükken diş çıkardı sağlık açısından bir sorun mu bu herkes bir şey diyiyor ,eşim doktora götürürsek kan tahlili ister boşuna canını yakmayalım dedi( uzayan sarılık geçirmişti yavrum çok götürüp getirdik her defasında kan aldılar çok etkilenmiştik o yüzden bu düşüncede o da)