Ayseezehra Kızlar elimde 2 tane tulum var yenidoğan dan itibaren dışarıda giyilebilir. Bi tane de kışlık tulum mevcut
Ayseezehra https://www.hizliresim.com/3y5teum https://imgyukle.com/i/kcHVcq Hiç giyilmedi hediye geldi kızıma 65 TL
Ayseezehra https://imgyukle.com/i/kcHyKx https://imgyukle.com/i/kcHCw6 Bunu da ilk 3 ay kullandım çok işime yaradı 30 TL
Ayseezehra https://imgyukle.com/i/kcHYgn https://imgyukle.com/i/kcHa38 Son olarak bu kışlık Bi tulum 25 TL 68 cm yazıyor ama küçük