Bdonmezer İnan ki hepsi geçecek sen nasıl hissedersen bebekte kendisini öyle hissediyor. Sen ağladıkça o daha fazla ağlıyor, sen kendini strese soktukça o daha fazla strese giriyor. İlk zamanlar ben bunun farkına varamadım hep depresifdim o ağlardı ben ağlardım. Ama İnan bir kere mutlu olmayı basar bebek de çok mutlu oluyor. Bir de yeni doğan bebek gazdan dolayı da çok rahatsız olur. Onun midesi daha minicik pinpon topu kadar eminim ki sen onu doyuruyorsundur ama psikolojik olarak her zaman yetememe hissi oluyor. Bebeğim 7 aylık çalışıyorum hala daha ona yetemiyorum yeterince ilgilenemiyorum diye bende ara sıra bu yetememezlik duygusuna kapılıyorum. Lütfen kendini rahat bırak hem kendine hem bebeğe istemeden çok zarar veriyorsun