crazymommy 1234___ Kimse bana bosh falan önermedi tabiki beyaz eşya şans meselesi ama. Boshh dan kazıgı yedim beko danda memnun kalmadım birde bunu deniyim dedim
crazymommy 1234___ Bundandı canım istersen trendyol da falan fiyat karşılaştır ama zam lanmış bayagı ya biz 2.600 müydü ne aldıgımız da 1 buçuk sene oldu
1234___ crazymommy görüntüsü de baya hoş duruyor da indirime düşmüş. Çok iyisiniz çok sağolun 🙏 🥰 listemin en başından tutacağım 🤗
crazymommy 1234___ Su alma dışında sesini hayatta duymuyorum canım birde çok güzel yıkıyor hele buharlı yıkaması gıcır gıcır yapıyor. Alerjisi olan bir çocuga bebege çok iyi geliyor. Rica ederim tatlım bi yardımım dokundu ise ne mutlu bana 🤍🌸💐
Han30 1234___ 3 yıldır regal kullanıyorum gayet temiz yıkıyor memnunum tek pişmanlıgum 7 kg almış olmammm
1234___ snyck valla çok kararsız kaldım kimi çok övüyor kimide çok gömüyor herhalde arcelik birazda şans işi Birsenkerim
Deletedmom5284 Deleted0979 iğrenç bir marka evlenirken aldım vestel sonra herşeyimi değiştirdim 2 sene dolmadan
Deleted0979 Deletedmom5284 Ayneb valla knka hiç güzel değil hepsi bozuldu bakalım bende değiştirecek ama ne zaman😁
Han30 1234___ ben ilk zaman2 kişiyiz amaan ne çamaşır olacak dedim. Ama eşimin formaları kaba. E bide bebe olunca
Yagmur46 1234___ Indesit Hotpoint in yan ürünü gibi bir şey 😅ben de çok memnunum, bulaşık makinesi var bende. Çamaşır makinem de Hotpoint, çoookk memnunum
Mues 1234___ valla bn çok memnum hiç bi sorunu yok bnda hrkes alma dedı ve aldım iyikide aldım çokta memnunum şans işi bnlar