Pimpirikk Gozde001 ilk anda gelen süt öyle o şekerli su gibi olurmuş yemeğin önden çorbası gibi asıl ondan sonra gelen yağlı süt önemli oda ana yemek olurmuş asıl besleyici olan yağlı olan sütmüs doktorum böyle anlatmıştı 😁
FeriDeniz Gozde001 ilk süt, son süt diye ikiye ayrılıyor sütümüz. İlk gelen süt daha şeffaf, bebeğimizin su ihtiyacını karşılamaya yönelik. Emzirmenin sonlarına doğru bu son süre dönüşüyor. Bu da yağlı ve besleyici olan kısmı.
Zeynep42 Gozde001 canım bebegın emıp doyduktan sonra memeden çekılınce bak bırde o koyu ve beyaz süt olması lazım benımde öyleydı ilk emzırmeye başlayınca baştan su gıbı cıkıyodu süt cekılınce baktıgımda süt rengı gıbıydı