Ecelna Kızlar mrb ben bişey sormak istiyorum. 10 aylık bebeğim var ve benim adetim üç aydır falan gecikiyo önceden hiç böyle olmazdı sezeryan doğum yaptım ve erkenden hamile kalmaktan da korkuyorum çünkü spiral falan taktrmadim eşim korunuyo bugün 6 gün gecikti sizce normal mi.?
Tugbayilmazz Ecelna tam bununla ilgili post açıcaktım benimde 6 gün gecikti her ay düzenli oluyodum ve her ilişkide de korunduk test yapmaya bile korkuyorum bebeğim daha 6 aylık ,🥺
Traveler_Mom Ecelna Doğumdan sonra hormonlar almak Bulak oluyor o yüzden adet gecikmesi normal. 1 seneden fazla gecikirse kadın doğum uzmanına başvurun doktorum öyle demişti.
Ecelna Tugbayilmazz test yapicak misiniz benim enfeksiyon oldu iki kere dikis.attlr bide çok zor geçti benim hamileliğin sonuna doğru hep tansiyon çıktı hayrlsi yapacak bişey yok
Tugbayilmazz Ecelna ben gidip alamadım bebekle bırakcak kimse de yoktu 😳 yarın alabilirsem alıp yapıcam
Leilabalim Ben de sezaryen dogum yaptim,bebegim 5 aylik, henuz adetim geri baslamadi. Sizlerin ne zaman basladı acaba? Bende hergun korkuyorum yeniden hamile kalirmiyim diye🙈
Ecelna Tugbayilmazz yapacak bişey yok rabbim saglickla versin kucagmza valla sabah bende test yaptım yine çok hafif belirti var anlamadm valla acaba çok küçük o yüzden mi böyle olur ki