mucizemmavi Merhabalar kızlar bebeğim diş çıkartıyor ve 2 gündür ateş 38 39 hatta 39,5 gördük sürekli inip çıkıyor ne yapmalı başına gelen calpol ve dolwen dönüşümlü kullanıyoruz
Bms81 mucizemmavi limonlu su işe yarıyor canım koltuk altlarınA alnına her yerine sür hayat beze batır limonlu su yap bebeğim 11 aylık bizde geçen hafta ateş için yapmştık birde bebekler için alnınA yapıştırılAn ateş bantları var onlardan alıp deneyebilirsin
sunflower 38.4 dü az önce bizimde ılık bir duş aldırdım pedifen verdim ve peceteye limon koyup ayağının altına koydum onu da şimdi birazcık da olsa iyi gibi oldu üst dişlerini çıkarıyor bizimkide galiba ondandır diye umuyorum enfeksiyon vs bişey yoktur galiba 😐
mucizemmavi tosbikannesiii evet özel doktorumuz var baktı şükür dişten dedi oda bu kadar yükselmemeli gerekli dedi ama olabilir de dedi ah ya bilemedim