Busra1998 Kızlar 16 aylık kızım size abartmıyorum gece 12 den beri 8 sefer kalkmışım 3 seferde mama yapıp dökmüşüm karnı tok altı temiz bir yeri ağrıyordur diye ağrı kesicide verdim yok yok uyumuyor şimdi de ayağımda sallıyorum yalnız bu sadece bu gece için gecerli değil biz her gece böyleyiz artık yeter diye bağırasım var bir akıl bir çözüm verin allah için yoksa bn delirecem🥺
Taliskobaby Busra1998 benim bebeğim çok küçük onun için yorum yapamam henüz başıma gelmedi ama kendim öyle uyuyamazdım eskiden ne yaparsam yapayım dalamazdım son çare banyo yapardım sıcak suyla ondan sonra uyurdum hemen çare olurmu size bilmiyorum 🤷♀️
YigitefeBey Busra1998 al benden de o kadar artikkafayi yicem düzene girmesi gerekirken bu nedir böyle ya
GoktugUstaoglu 2 gün önceye kadar sadece beslenmek için 3 kere kalkardı .2 gündür ne uyku ne bişey 500 kere kalkıyor kalktı mı geri dalamıyor.Bel sırt kalmadı.Uykusuzluk baş ağrısı had safhada.Ne derdi var bilmiyorum anlayamıyorum çok bunaldım 2 aylık daha:(
Ada290921 GoktugUstaoglu kundak yapmanızı tavsiye ederim. Benim kızımda kundak yapmassam 5 dakikada el kol harket ettiği icin uyanıyor.
Arina_zana GoktugUstaoglu sizin ki 8. hafta atağı geçiriyor bir hafta sonra düzeliyor ama 12. Hafta atağında tekrar başlıyor o da bi on güne yakın sürüyor yani benim bebeğim öyle oluyordu şimdi 3 aylık 13 günlük ve önümüzde 4 ay atağı var ki en sancılısı o onu da atlatırsak daha rahat edecez inşallah
Busra1998 Taliskobaby bnim kızı banyo yaptırınca daha cok uykusu kacıyor bnde öyleyim yatöadan duş alim uykum kacar
yagizalp10 Al benden de o kadar, 14 aylık oğlum var 5 den beri oturuyoruz zaten uyuduğundan beri 20 kere kalktık uykusu var esniyor, bağırıyor ama yok yok yok 😢
Annesininmucizesi_ Busra1998 gel sarılalım arkadaşım . Benim kızımda aynı. 16 aylık ve biz doğduğunda beri böyleyiz . Bazı geceler bide 3 te uyanıp 5-6 ya kadar hiç uyumaz 6.30 da da güne merhaba deriz
Kdr-eren Annesininmucizesi_ benimde oğlum sizin kızınız gibi 19 aylık doğduğundan beri öyle bir haftadır da hasta bir haftadır bütün gece ayağımdan hiç indirmeden tutuyorum biraz olsun uyusun oda bende dinleneyim diye ama yok onu iyileştirmeye çalışırken üstüne bide ben hasta oldum böyle olunca
Annesininmucizesi_ Kdr-eren ah ya Allah acil şifalar verisn ikinize de . Çok zor o yorgunluk bünyeyi etkiliyor . Bu halleri yüzünden daha kötü oluyoruz verimsiz geçen oyun saatleri biran önce bitsin diye beklenen gün 🤷🏻♀️
ilahiyatci_Mom Busra1998 12ay 23 günlük oğlum spn iki aya yamımdır böyle özellikle beş gündür artık çıldırmak üzereyim . Her yarım saatte istisnasız uyanıyor aglıyor . Malesef babası sürekli sallamaya alıstırdı gece hep bende asırı zorlanıyrm artık Rabbim onlara sağlık versin hep diyrm gececek ama cok zor geçiyor
Busra1998 ilahiyatci_Mom bnimde annem alıltırdı sallamaya gece sallamamaya çalışıyorum ama mecbur sallıyorum
Miray00 Busra1998 gece terörü olabilir. Sağlıklı bir uyku için 1 yaşından sonra gece beslenmesi kesilmelidir. Eğer gece terörü şuphe duyarsanız nörologa götürmemiz gerekir. Aynı durumu bizde abimlerde yaşıyoruz. 8 aydır.