Momm12 7 ay 26 günlük bebegim var su üç gündür geceleri hiç uyuyamıyor gündüzleri sıkıntı yok gece 12 den sonra sık sık uyanıyor sallıyorum yerine koyuyorum ağlamaya başlıyor 😔 sizin nasıl bu dönemde olabilir mi yoksa başka bir sorun mu var acaba
Eomeoni Momm12 7 ay 15 gün !!! Misal dün gündüz 13. De uyandı gece 12 de ancak uyudu dedim artık deliksiz uyur çok uykusuz kaldı.. Yarım saat olmadı geri kalktı sürekli böyle…iki mız mız bir sağ-sol yapıyor hop oturuyor başlıyor avazı çıktığı kadar ağlamaya… Tekrar dalana kadar Birlikte ağlıyoruz artık
Momm12 Ardahsyn bende 13 Mart evet araştırdığıma göre atak haftasında 🙈 insallah kısa sürede eski düzene döneriz
Demiralpmoms Ardahsyn kesinlikle öyle.Uyku düzenimiz asla yok.Şimdi uyudu umarım birkaç saat deliksiz uyur.Allah yardımcımız olsun..