mehmetakifinannesi çok şukur ne demek anlıyabılıyorum sızı bende o gunlerı yasadım elımden geldıgınce destek olmak ısterim çok sukur ben reflu yatagı almadım yatağının altına bahtanıye koyarak destekledım bıde gun ıcınde bıyere yatırdıgım zaman cok kalın olmayan bı yastıgı belınden koyarak yatırıyorum bız suan hıc denecek kadar az kullanıyoruz ama sebebi ılac deıl 3 gundur ılacı kullanmıyorum benım ıcımden gelmıyo kullanmak sadece bu pozısyonlarla kusma cok azalıyo emzırırken emzırme yastıgından destek alın yada kolunuzun altına yastık koyun bebek yokus asagı dursun bıde mesela bebek 10 dakıka emıyosa 5 dakıka emsıj sonra gazını cıkartın sonra devam edın bunlar cok azaltıyo emınce dırke yatırmayın yada hemen sevıp sarsmayın bunları yapınca dırek kusuyo zaten kızım acaba ılac mı azalttı kusmasını diye ılacı kesıp bu sekılde devam ettım 3 gundur yine cok kusmuyo eger kusması boyle devam ederse kullanmam ılacı cok ılac taraftarı bırı deılım ınsallah bebegınız rahat eder kusması azalır 🤲🤲