Hrygkc Bebek emiyor beni ama kalan sütü ve mamayı biberonla vermek istiyorum tabi kayınvalidem aşırı karşı olduğu için asla biberon verdirmiyor memeyi unutur diye o yüzden kaşıkla veriyoruz aşırı fikir ayrılığımız var ne yapmalıyız sizce unutur mu
melinda- Hrygkc bence riske atmayın, kaşık biberonlar var onlardan alın ben öyle kullanıyorum, ilk başta biraz zor geldi ama şimdi alıştı elim
Opticanmom Hrygkc benim sütüm yoktu kaşık ile beslemiştik doğumdan 3 gün sonra sütüm indi problem yaşamadan emmeye başladı o yüzde bence kasik
Tugcedlms Hrygkc plıps avent biberon kullanıyorum ben ucu anne memesıyle uyumlu ılk 2 gun sutum gelmedı sureklı mamayla beslendı ama ona ragmen yıne de memeyı tuttu suan da arada mama verıyorum bıberon kullanıyorum şukur hıc bı sorun yasamadım ve gazı en aza indiriyor
Zlm Hrygkc unutabilir ama unutmayadabilir bu konuda net birşey söylemek zor bence riske atmayın boş yere