Medihamesut benim de oğlum 22 aylık. Birebir aynı şeyleri yaşıyoruz 1,5 aydır. 21.30-22.00 arası uyuyor, 01.00-02.00gibi ağlayarak uyanıp yatağından ve odasından çıkmak istiyor. 2-3 saat oyun oynayıp tekrar yatıyor. Artık çıldırmak üzereydim. Çarşamba günü pedagoga götürdüm. Bişey mi var bu çocukta diye. (Bu arada gündüz de sizin gibi 2 saat uyku, sabah da 08.00-08.30 gibi uyanıyor.) uyku saatleri nefis, çok doğru dedi. Bu çocuk çok güzel alışmış bu duruma. Sizde de hayır yok. Her istediğinde alıp yatağından içeri götürüyorsunuz. İstediği herşeyi yapıyırsunuz. Eee niye uyanmasın bu çocuk dedi. Çok güzel kullanıyor sizi dedi vs vs. Yapılması gereken şey, gece uyandığında anne çocuğun odasına gitmeyecek. Baba gidecek, anne uyuyor ve bu sebeple gelemiyor. Senin de uyumanı söyledi. Aydınlık olunca gelip seni alacak. Gibi konuşup, şimdi ben de gidip yatıyorum, hadi sen de yat uykuna devam et deyip odadan çıkacak. Evet ilk gün tam tamına 1 saat ağladı 😢 2. Gün 10 dk, 3. Gün 5 dk, 4 gün 5 dk, bugün hiç 😊 biraz vicdanı sızlıyor insanın ama yapacak birşey yok. Sizin ilk olarak ayakta sallamayı bırakmanız lazım. Çok geç kalmışsınız bence. Denemek istesiniz belki diye paylaşmak istedim pedagogun söylediklerini :) ben kurtuluyorum sanırım 😊