Turkologanne hımmm öncelikle geçmiş olsun göz çok zor bilirim ben 6,5 numara ile her iki gözümden de lazer oldum ama ameliyat öncesi herhangi bir sakinleştirici bir ilaç almadım sadece gözüme uyuşturucu damla döktüler,ameliyat sonrası ağrı kesici kullandığımı hatırlıyorum size şöyle söyleyeyim ben emzirirken ameliyat olmadım çocuğum bile yoktu o dönem sizi zorlayacak şey ağrı kesici vs değil şöyle ki ; öncelikle sözlerinize güneş gözlüğü tarzı koruyucu gözlük takacaksınız ve ışığa karşı çok fazla hassasiyetiniz olacak , neredeyse saat başı ki buna gece de dahil damla damlatmanız gerekecek o yüzden bu süreç içinde size destek olacak çocuğunuza bakabilecek bir yakınınız varsa bence olabilirsiniz