demir1717 dlekturann çift kat penye battaniyeleri vardı kaldırdım,terletiyor. Tek kat olanlardan örtüyorum
aliannesi bu gece çok sıcak bizde. ben de incecik bi battaniye örttüm ama tabiki üzerinde tutmuyo sürekli açıyo 🤦🏻♀️
Ahsenimltm dlekturann bem birsey ortmuyorum ince uyku tulumu giydiriyorum o kadar burda havakar iyice isindi
sbldmr123 Ben de örtüyorum valla, kendim sıcaı sevdiğimden heralde içim rahat etmiyor, o da memnun halinden
dlekturann İçim rahatladı valla normalde bişey örtmek istemiyodum çünkü çok sıcak ki üşüse elinden ayağından belli olurdu en kötü müslim örtim bende
taninmayananne dlekturann bizim evimiz serin oluyor biz yün yorganla yatıyoruz onada kalın battaniye örtüyorum