Hanımlar masallah diyin gidin okuyun bebeklerinizi şuan 4 aya girmeye 6 gün var sanırım 4. Ay atağı içindeyiz niye mi 1 saat önce yatakta birbirimize bakisiyoduk elhamdülillah aşırı ağlayıp sebepsiz hzuursuzluk yok ama uyku gerilemesi çok var bikac gündür birde uyanmis bakiyo normalde bu saatlerde hep uyur tepkimi ölçmek için sirinliklerde yapmayı eksik etmiyo tebessüm edersem oda gülüyor hareketleniyo sakın sakin bakiyosam gozlerini ovusturuyo uykum var ama uyuyamıyorum yardım et der gibi☺️☺️🤣