Aoncu ftmnrt olurda ikiside yumusak gbi ya yun döşek biraz yumusak viscoda sungerli gbi yumusak ya .. Cocuklarinda sert yerde yatmasi gerekiuo ya o yzden bilemedim
Aoncu Sarisin anladim bende cok kararsizim hla yA sonrA nereye koycam o yatagi bazanin altina filann sgmaz.. Zaten pars yatagida cok sevdiğimden degil yer tasarrufundan aldim ben😀😀
Sarisin Aoncu valla onu ben de düşündüm de beşiği nereye koyarsak artık kenarına köşesine koyarız heralde sarıp sarmalayıp 😄
Aoncu aliannesi bende ortopedik yatsk alirim sorun defil ama sonra onu nereye kaldirip saklicam ki.. Onu dusunuyommm açıkçası park yatagi yer tasarrufundan dolayi aldim zaten
CemreKerem Aoncu biz 5.ayında aşağı kademeye almıştık yaza denk geldiği için Sadece kendi yatağını kullandım kisin da annem altına döşek yaptı onunla birlikte kullandım
Aoncu CemreKerem siz baya erken gecmissiniz .. Bende yun yatak kullaniyorum ama terletirmi o yönden kararsizim bide yumusak oldugu icin kararsizim .. Mesela bizm yatagimiza yatnca daha cok rahat ediyor dönüyor ama kendi yataginda dönemiyor sanki
CemreKerem Aoncu Ben sert olan döşeği üste, annemin yaptığını alta koyuyorum yattığı yer sert olsun diye öyle daha rahat ettiğini düşünüyorum.
SumeyyeC Sarisin hangi marka model aldiniz, link atar misin. Ben de uygun fiyatli yatak ariyorum ama kotu olmasindan endise duyuyorum
Sarisin SumeyyeC https://www.gittigidiyor.com/bebek-anne/opalin-70x110-ortopedik-yayli-yatak-70-110-yayli-bebek-yatagi-70x110-lux-soft-ortopedik-yayli-yatak_pdp_536328902 bunu almıştık biz memnun da kaldık bir sene kadar kullandık şuan ihtiyacımız kalmadı. Fiyat/performans ürünü diyebilirim 😊
Ayab Sarisin bu yatağı bende almayı düşünüyorm ama acaba bebek ayaklandığında yataktan düşer mi diye endişelendim yüksekliği 20 cm ya siz böyle bi sorun yaşadınız mi acaba
Sarisin Ayab park beşiği alt kademeye aldım bunu aldıktan sonra ve bizim yatağımızla duvarın arasına koydum hiç düşmedi. Yatakları yan yana koymadan önce de düşmemişti ama bizimkinin yanına koyunca gece hoop üstümüze atlıyodu 🤩😊