Merhaba bebeğimin bir kaç gecedir gazını çıkaramıyorum memede uyuyor zorluyorum ovalıyorum farklı pozisyonlarda çıkarmaya çalışıyorum yok uyanmıyor beşiğine koyuyorum bende aralarda inliyor ama uyuyor şükür ağlayarak uyanmıyor ortalama 2 3 saat uyuyor bugün 39 günlük bebeğim gaz çıkarmadan uyuması doğru mu öneriniz var mı ? Sap simplex damla kullanıyorum ama pek işe yaramıyor gündüz ve akşam uyku bastırınca çok ağlıyor gazı yüzünden çok kasıyor kendini