Kızlar ben 2 ay önce doktora götürdüm bebeğimi 7 aylıkken kabız oluyodu ve çok zorlanıyodu bebeğin bu şekilde devam ederse kronik kabızlık başlar ve bu şekilde sürekli devam eder dedi ve duphalac diye bir şurup verdi 1 ay kullan dedi 15 gün bi şişe anca yetti ikinciyi aldık 1 ayı tamamladık ve yine kabız oldu zeytinyağlı şeyler asla tüketmiyor ağzına bile sürmüyo tükürüyo içirmekde zararlı dedi doktor bu şurubu mamasına katıyodum çok iyi geliyodu tekrardan alıp kullansam bi zararı olurmu çünkü bu şekilde bebeğim mahvoldu