arkadaslar meraba bebegim 5 aylik asla biberon tutmuyor bu yuzden kasik mamasina basladik evde 2 kutu formul mamasi kaldi henuz acilmamis kati kivamli seyleri cok guzel mama kasigiyla yiyor ama sivi olan formul mamayi kasiklada zar zor doke saca veriyorum bu mamalari nasil kati hale getirebilirim aptamil kasik mamasina katsam bisey olurmu ?