Kızımın gaz problemleri için 4. Aya kadar maflor+ kullandık biz o sıvı haldeydi. Sonra ishal oldu çok fena o zaman reflor verdiler bunu kabız olan çocuğa da ishal olan çocuğa da veriyoruz dediler toz halinde suya karıştırıp şırıngaya çekip veriyordum ben. Sanirim sizin maflor bizim reflor dan. Kullanımı çok kolay değil ama probiyotik olduğu için barsak duzenliyo. Kızım toz halindeki içerken kusuyordu çok duzenli kullanamadık biz maalesef.