Arkadaşlar yaklasık 2 aydır eksiksiz saçlarım dökülüyor tahlil verdim bütün değerlerim normal cıktı çinko alıyorum şampuan degiştirdim hiçbirşeye yaramadı banyoda ayrı tararken ayrı resmen parça parça geliyor öyle güzel saçım vardı ki artık kedi kuyrugu kadar kaldı decavit(MultiVitamin) içiyorum faydası olsun diye inşallah son bulur bi yerde saçlarımı kestircem 1-2 güne son çarem o kaldı